6.3.2011

לדעת מה אתה רוצה מהרכב שלך


לדעת מה אני מחפש

קניית רכב היא דבר מסובך, אך יכולה להיות פשוטה בהרבה אם נדע להגדיר לעצמנו מה אנחנו מחפשים.
אז בין מה יש לבחור?

קטגוריה -
האם אני מחפש רכב משפחתי?

רכב שמתאים למשפחה קטנה או גדולה ומציע תא מטען שמתאים עבור קניות בסופר ואולי זוג אופניים + עגלת קניות.

האם אני מחפש רכב קומפקטי?

רכב שמתאים לרווק או זוג, ומאפשר נסיעה נוחה יותר בתוך העיר ולרוב צריכת דלק נמוכה יותר.

האם אני מחפש רכב פנאי שטח?

רכב שנותן תחושת בטחון על הכביש. ומאפשר לי לצאת לטיולי טבע ולהתקרב עם הרכב לשפת הים

ישנם עוד הרבה סוגי מכוניות כמו :
ועוד...

מה אני יכול להרשות לעצמי או במילים אחרות - תקציב.
ישנן מכוניות שאפשר להשיג בלא יותר מעשרת אלפים שקל. וחלקן לא רעות בכלל עבור הנהג הממוצע.
יש את הקטגוריה הראשית של מכוניות משפחתיות עד 120 אלף שקל שיתאימו כמעט לכל אחד
ואפילו מכוניות יוקרה במחירים של  מיליוני שקלים

והפרט הכי חשוב..מה אני מחפש מהרכב הבא שלי?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה