23.1.2017

McLaren Racing וסטרטסיס חתמו על הסכם לשיתוף פעולה לארבע שנים לייצור רכיבי תלת ממד לרכבי פורמולה 1



McLaren Racing
וסטרטסיס חתמו על הסכם לשיתוף פעולה לארבע שנים לייצור רכיבי תלת ממד לרכבי פורמולה 1
קבוצת פורמולה 1 הבריטית האגדית משדרגת את יצור הרכיבים ומאיצה ומשפרת את תכנון המכוניות עם פתרונות ההדפסה בתלת ממד של סטרטסיס
מינסוטה ארה"ב וסארי בריטניה, 23.1.17 - McLaren Racing וסטרטסיס הודיעו על חתימת הסכם לשיתוף פעולה לארבע שנים במסגרתה תספק סטרטסיס ל-McLaren Racing מערכות תלת ממד כספקית הרשמית של צוות McLaren-Honda פורמולה 1.
סטרטסיס תעבוד בצמוד לצוות הגראנד פרי על שדרוג יכולת ייצור מהיר ושיפור ביצועים במרכז הטכנולוגיה של McLaren בואוקינג, בריטניה.
כחלק מההסכם תספק סטרטסיס ל-McLaren Racing את פתרונות התלת ממד מבוססי טכנולוגיה FDM ו- PolyJet ואת החומרים החדשים ביותר לייצור אבי טיפוס ויזואלים ופונקציונאלים, tooling ל- production, וכן חלקי יצור מותאמים אישית, שיאפשרו אספקה מואצת תוך הגברת הביצועים ותפוקת התכנון והייצור.
מנכ"ל סטרטסיס, אילן לוין אמר, "אנו שמחים לשתף פעולה עם שותף כה מרשים, נמרץ, ובעל חזון עתידי. McLaren Racing תמנף קרוב ל-30 שנות ניסיון שצברנו בהדפסת תלת-ממד וייצור בכדי לשמור על מקומה בחזית הפיתוח הטכנולוגי של הספורט המוטורי. סטרטסיס מצידה, תזכה למשוב ותובנות רבי ערך הודות לשיתוף פעולה עם יישומי רכב עתירי ביצועים, אשר לאחר מכן ייושמו ללקוחות הרכב והתעופה שלנו. באותה מידה, McLaren Racing תפיק תועלת מתפוקה מעולה, דיוק הנדסי ומהמגוון הרחב של חומרים המתלווים לפתרונות ההדפסה שלנו בתלת-ממד."
אנדי מידלטון, נשיא סטרטסיס לאזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, אמר, "המהירות והדיוק הטכנולוגי הדרושים כדי להצטיין במרוצי פורמולה 1 מתאימים מאוד לסטרטסיס. שתי החברות חולקות את הלהט והמחויבות העמוקים לדחיקת גבולות הטכנולוגיה ולהגדרת הגבולות החדשים של הדפסת תלת ממד עבור פורמולה 1. אנו מצפים לקשרי עבודה הדוקים עם McLaren Racing, במיוחד בין צוותי היישומים וההנדסה שלנו."
אריק בולייר, מנהל המרוצים ב-McLaren Racing, אמר, "היכולת לבנות ולהעריךבמהירות רכיבים חדשים, היא נכס יקר ערך לארגון מהיר ודינמי העוסק במרוצים, אך שיתוף הפעולה החדש שלנו עם סטרטסיס לא רק יגדיל את התפוקה בתחום זה אלא גם יאפשר לנו לבחון באופן דינמי ולעשות שימוש בחידושים והפתרונות החדשים והמתוחכמים של סטרטסיס להדפסת תלת-ממד. כיום ברור, שהספורט המוטורי נשען יותר ויותר על יכולת על בנייה מהירה של מודלים וחלקים וייצור תלת-ממד, ועל היכולת לקצר באופן משמעותי את משך הזמן עד להשקה. אנו מצפים, שהברית החדשה שלנו עם סטרטסיס תשרת אותנו נאמנה."
ג'והן קופר, מנהל מסחרי ופיננסי של McLaren Racing, אמר, "כבר יצרנו קשרים קרובים ופוריים מאוד עם הצוות של סטרטסיס. אני אישית מצפה להרחיב את היחסים בעתיד. המומחיות של סטרטסיס בעיבוד וייצור מהירים היא ללא מתחרים ואנו מאמינים שנוכל לייצר שיתוף פעולה שיניב ערך רב לשני הצדדים.”



אודות McLaren
נהג המרוצים הניו-זילנדי ברוס מקלארן הקים את צוות מקלארן ב-1963. ב-2016 חגג מקלארן במונקו 50 שנים של השתתפות במרוצי פורמולה 1. מאז 1966, השנה שבה השתתף לראשונה בפורמולה 1 זכה מקלארן ב-20 אליפויות עולם וביותר מ-180 פרסי גראנד פרי. כיום ידוע מקלארן ברחבי העולם כאחד המתחרים המצליחים ביותר בעולם הספורט כמו גם כאחד ממותגי הטכנולוגיה העילית הנערצים ביותר.
McLaren Technology Group צמחה וכיום הינה הרבה יותר מאשר קבוצה העוסקת במרוצי מכוניות לזכייה בגראנד פרי. מקלארן ייצרה את ה-McLaren F1, הסופר-מכונית המקורית בשנות ה-90 של המאה ה-20 ויחד עם השקת McLaren Automotive, השיקה שורה של מכוניות עתירות ביצועים, לרבות ה- McLaren P1™ פורצת הדרך.
McLaren Applied Technologies מפתחת שותפויות עסקיות אסטרטגיות הרותמות לשירותן את המומחיות שלנו בתכנון עתיר ביצועים, ניהול ביצועים ומערכות סימולציה. היא גם מפתחת, בונה ומעניקה שירות ליחידות בקרה עבור Formula 1, Indy Car ו-NASCAR.
צוות McLaren-Honda הפיק את הקמפיין לאליפות העולם FIA Formula 1 ל-2017 עם פרננדו אלונסו המחזיק בתואר כפול של אלוף העולם והבלגי סטופל ונדורן "הטירון" אשר צבר נקודות במרוץ הבכורה שלו עבור McLaren-Honda בהופעה חד-פעמית במרוץ בחריין גראנד פרי ב-2016.
אודות סטרטסיס

כבר למעלה מ-25 שנים שסטרטסיס (נסד"ק: SSYS) היא השחקנית המובילה המגדירה את שוק ההדפסה בתלת ממד והייצור ובכך מעצבת את האופן שבו דברים מיוצרים. החברה, שהנהלתה יושבת ברחובות, ישראל ובמיניאפוליס, מינסוטה, מעצימה את לקוחותיה במגוון רחב של שווקים ורטיקליים בכך שהיא מציגה פרדיגמות חדשות לעיצוב וייצור. הפתרונות של החברה מספקים ללקוחות חופש וגמישות חסרי תקדים בעיצוב וייצור מוצרים ובאופן זה מקצרים את זמן הייצור ואת עלויות הפיתוח. לסטרטסיס שתי חברות בנות – MakerBot ו-Solidscape – וכן אקו-סיסטם הכולל מדפסות תלת-ממד המשמשות ליצירת אבי טיפוס וחלקים סופיים; מגוון רחב של חומרי הדפסה בתלת-ממד; חלקי יצור לפי דרישה המסופקים על-ידי Stratasys Direct Manufacturing; ייעוץ אסטרטגי ושירותים מקצועיים; וכן קהילות Thingiverse ו-GrabCAD  המציעות למעלה מ-2 מיליון קבצי תלת מימד לעיצוב ולהדפסה, בחינם. החברה מעסיקה כ-2,700 עובדים ובבעלותה למעלה מ-1,200 פטנטים מאושרים או בתהליכי אישורים, וזכתה ביותר מ-30 פרסי טכנולוגיה והובלת הדרך בתחום התלת מימד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה