31.1.2017

The New Tiguan - רכב הפנאי-שטח הקומפקטי החדש של פולקסווגן עכשיו בישראל

רכב הפנאי-שטח הקומפקטי החדש של פולקסווגן עכשיו בישראל:
The New Tiguan : עיצוב פרימיום, מנועים מתקדמים וחדשנות טכנולוגית 
 הדור השני של ה-Tiguan מציע שילוב מנצח בין עיצוב יוקרתי מרשים, חוויית נהיגה דינמית ומערכות טכנולוגיות מתקדמות לנוחות ובטיחות 
 הרכב מוצע עם מנוע 1.4 ליטר TSI בטכנולוגיית ACT בהספק 150 כ"ס ומנוע 2.0 ליטר TSI בהספק 180 כ"ס. גרסת ה-1.4 ליטר מוצעת ברמות גימור טרנדליין וקומפורטליין; בעוד ה-2.0 ליטר תוצע ברמת גימור קומפורטליין והנעה 4X4
 כל דגמי ה- Tiguanייהנו ממערכת Front Assist, המאטה את הרכב עד בלימה בעת חירום כסטנדרט
 בגרסת 1.4 TSI טרנדליין משולבים שלל אביזרי נוחות ותפעול כסטנדרט: 7 כריות אוויר, מצלמה אחורית מקורית, מערכת מולטימדיה מסך 8' (חיבור BT ו- USB), חישוקי סגסוגת "17, בקרת שיוט, מסילות גג, מערכת בקרת אקלים דיגיטלית (Climatronic) 3 אזורים ועוד 
 מחיר ה- Tiguanיחל מ-164,900 ₪ לגרסת ה-1.4 TSI ברמת גימור טרנדליין

תל אביב, ‏יום שלישי 31 ינואר 2017
חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן בישראל, החלה בשיווק רכב הפנאי-שטח של המותג בארץ - Volkswagen Tiguan. הרכב המבוסס על פלטפורמת ה-MQB המודולרית, מציג עיצוב פרימיום זוויתי לצד טכנולוגיה מתקדמת באבזור נוחות ובטיחות. ה-Tiguan הושק לראשונה ב-2007. תשע שנים מאוחר יותר, לאחר מכירת קרוב לשלושה מיליון כלי רכב ברחבי העולם, מושק הדור השני של ה-Tiguan המביא עימו שורה של שדרוגים משמעותיים: עיצוב פרימיום מעודכן בהתאם לשפת המותג, מרחב פנים גדול יותר באופן ניכר, בטיחות משופרת וטכנולוגיה מתקדמת. Volkswagen Tiguan מציע את הטוב מכל העולמות ומציג מצוינות בכל פרמטר בקטגוריית ה-SUV.
בשלב הראשון יוצע ה-Tiguan בישראל בשתי גרסאות מנועים: מנוע מוגדש טורבו בנפח 1.4 ליטר TSI בהספק 150 כ"ס ומנוע מוגדש טורבו 2.0 ליטר TSI בהספק 180 כ"ס. גרסת ה- 1.4 TSI תוצע ברמות גימור טרנדליין וקומפורטליין וגרסת ה-2.0 ליטר TSI תוצע ברמת גימור קומפורטליין, עם הנעה כפולה 4X4.

מחיר ה- Tiguanיחל מ-164,900 ₪ לגרסת ה-1.4 TSI ברמת גימור טרנדליין, גרסת ה- 1.4 ליטר TSI ברמת גימור קומפורטליין – 189,900 ₪. גרסת ה-2.0 ליטר TSI ברמת גימור קומפורטליין תעלה 209,900 ₪.

לדברי עמית בן דוד, מנהל חטיבת פולקסווגן בישראל, דגמי הטיגואן החדשים מציגים שיפור בכל קטגוריה ומביאים לידי ביטוי את הערכים המובילים של פולקסווגן גם בסגמנט הפנאי-שטח: חדשנות טכנולוגית, איכות ללא פשרות ובטיחות מתקדמת. "לצד כל היתרונות שמביא עימו הרכב החדש" אומר בן דוד, "אנו מצליחים לשמור על תחרותיות במחיר, וגאים להציע את הטיגואן החדש במחיר תחרותי מבעבר, במטרה להרחיב את קהל הלקוחות של הרכב".

Volkswagen Tiguan החדש: פלטפורמת ה- MQB המודולרית עם עיצוב פרימיום זוויתי 
ה-Tiguan החדש מציג עיצוב אבולוציוני, בדגש על מראה אלגנטי בעל סממני יוקרה. מהנדסי הרכב הצליחו לתכנן מרחב פנימי גדול משמעותית יחסית לממדים החיצוניים, שאף הם הוגדלו (תוספת 60 מ"מ באורך ו-30 מ"מ ברוחב). כתוצאה מכך, גדל גם מרווח הברכיים לנוסע מאחור ב-29 מ"מ ונפח תא המטען גדל בעוד 145 ליטר (סה"כ  615 ליטר ללא קיפול המושבים ו- 1,655 ליטר עם קיפול מלא של כל המושבים). בסיס הגלגלים הוארך (תוספת של 72 מ"מ), ו-50 ק"ג הופחתו ממשקלו של הרכב - נתון התומך בהורדת צריכת דלק ובהפחתת פליטת מזהמים.
ה-Tiguan החדש מציע פרשנות SUV לעיצוב הגלובלי של המותג. המראה האלגנטי מושג בזכות שילוב קווי עיצוב ברורים וחדים וחזית זוויתית מאורכת. על מכסה המנוע התפוח נמתחים שני קווי קימור, המעניקים לרכב מראה שרירי, המתחזק גם בזכות הפגוש הדינמי בעל כונסי האוויר הגדולים. המראה ה"קשוח אך אלגנטי", מושג גם בזכות פנסי ערפל ותאורת יום מאורכים (מגרסת הבסיס). הקווים החדים נמשכים גם לצדי הרכב, לאורך הדלתות ומשתלבים בבתי התאורה הזוויתיים שמאחור הכוללים פנסי LED. המראה האלגנטי מושלם באמצעות פסי כרום הסובבים את הסבכה הקדמית ואת השמשות, תאורת לד בלוחית הרישוי האחורית, חישוקי סגסוגת "17 ("18 ברמת גימור קומפורטליין) ועוד.

Volkswagen Tiguan החדש: תא נוסעים מתקדם, מוקפד עד הפרט האחרון
חזות הפרימיום מתבטאת גם בתא הנוסעים, שעיצובו מתבסס על מתיחת קווים זוויתיים אלגנטיים: כך, למשל, עוצבו חלק מפתחי האוורור בצורת מעוינים. את הדשבורד חוצה פס אלומיניום דקורטיבי ומסך המולטימדיה "8 - יחד עם קונסולה מרכזית גבוהה בין המושבים - תורמים למראה הקלאסי. האיכות הגבוהה מתבטאת גם בבחירת החומרים, ברמת הגימור ובעיצוב הארגונומי - הכולל  מספר קטן של כפתורי הפעלה. 
ה-Volkswagen Tiguan החדש מציע אבזור עשיר הכולל שורה של חידושים טכנולוגיים כסטנדרט. בגרסת 1.4 TSI ברמת גימור טרנדליין ניתן למצוא: מערכת Front assist להאטה ובלימת הרכב באופן עצמאי, מערכתStart & stop , מצלמה אחורית מקורית, מערכת Composition media "8 הכוללת חיבור BT ו-USB בנוסף ל- App connect לחיבור באמצעות Car play של אפל אוAndroid Auto  של גוגל, חישוקי סגסוגת "17, בקרת שיוט עם פונקציית הגבלת מהירות, פסי אורך שחורים על גג הרכב, מראות מתכווננות ומתקפלות חשמלית, מראה פנימית נגד סינוור, מערכת בקרת אקלים דיגיטלית (Climatronic) לשלושה אזורים ועוד.
רמת גימור קומפורטליין מציעה בנוסף: מערכת מצלמות היקפית (360 מעלות), חיישני קירבה קדמיים ואחוריים (לרבות אופציית Manoever breaking הבולמת את הרכב באופן אוטומטי בעת זיהוי מכשול בנסיעה לאחור), חישוקי סגסוגת "18, מערכת Active info display  לתצוגה דיגיטלית של לוח המחוונים, מערכת בטיחות אקטיבית Adaptive cruise control להאטת הרכב (עד בלימתו) ולהאצה מחודשת עד המהירות שנקבעה מראש, מערכת Park Assist לסיוע חניה אוטומטית, מערכת גישה והנעה ללא מפתח(Keyless) , מושבי עור משולב אריג מסוגArtVelours , חימום במושבים הקדמיים, מושב נהג מסוג Ergo active עם כוונון חשמלי לתמיכת מותניים ופונקציית מסאג' וחלונות ושמשה אחוריים כהים.

Volkswagen Tiguan החדש: דינמיות לצד חיסכון בנהיגה
כמו אחיותיו המשפחתיות, גם רכב ה-Tiguan מתבסס על פלטפורמת ה-MQB  של קונצרן פולקסווגן, ומציע מגוון מערכות המסייעות לנהג לתרגם את עוצמת המנוע לכביש במלואה. ביניהן: מערכת בקרת יציבות מתקדמת עם מספר מצבי ניתוק, ומערכת XDS המדמה נעילת דיפרנציאל אלקטרוני.
ה-Tiguan החדש מציע טכנולוגיה מתקדמת גם מתחת למכסה המנוע עם מנוע 1.4 TSI בטכנולוגית הבוכנה הפעילה ACT (Active Cylinder Management) עם150  כ"ס. מנוע זה מסוגל, במידת הצורך, לנתק את צילינדרים 2 ו- 3 וכך לחסוך משמעותית את צריכת הדלק של הרכב. כך למשל, אם הנהג מבצע נהיגה מהירה רצופת פניות, הבקרה לא תאפשר ניתוק צילינדרים בשל זמינות הכוח הנדרשת, אך מנגד בעת נסיעת שיוט רגועה המערכת תנטרל 2 צילינדרים. מנוע זה, בשילוב מערכת ה- Start&Stop (המוצעת כסטנדרט בכל הגרסאות) מציע צריכת דלק משולבת של 6.1 ליטר לכל מאה קילומטר. גרסת המנוע בנפח 1.4 ליטר TSI מציעה הספק שיא העומד על 150 כ"ס המושגים בין 5,000 ל-6,000 סל"ד, עם מומנט שיא של 25.5 קג"מ בטווח שבין 1,500 סל"ד ל- 3,500 סל"ד. נתוני החיסכון מנגד לא משפיעים על הביצועים: מ- 0 ל- 100 קמ"ש ב-9.2 שניות!
גרסת המנוע בנפח 2.0 ליטר TSI מציעה הספק שיא של 180 כ"ס, המושגים בין 3,940 ל-6,000 סל"ד עם מומנט מירבי של 32.6 קג"מ בטווח שבין 1,700 סל"ד ל-4,500 סל"ד. זמן התאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש עומד על 7.7 שניות (!) ומהירות השיא - 208 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת -  7.4 ליטר ל-100 ק"מ.
ברמת האבזור קומפורטליין מוצעת גם מערכת DYNAMIC DRIVE, המאפשרת התאמה אופטימלית של התנהגות הרכב לאופי הנהיגה או למצב הכביש. המערכת כוללת ארבעה מצבים: מספורטיבי-דינמי ועד למהירות שיוט רגועה, כשמעבר בין המצבים נעשה באמצעות כפתור בורר מצבי הנהיגה (NORMAL, SPORT, ECO, INDIVIDUAL). מחשב הדרך של הרכב משלב מערכת חדשנית לשיפור איכות הנהיגה ובביצועי המנוע ולייעול תצרוכת הדלק.

Volkswagen Tiguan החדש: מגוון מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות
ה-Tiguan מציע בכל רמות האבזור, מערכות בטיחות מתקדמות להגנה אקטיבית ופסיבית: בגרסת טרנדליין מציע הרכב מערכות בטיחות אקטיביות להגנה על הנהג והנוסעים ובכלל זאת מערכת Front Assist, שמוצעת כסטנדרט, המאפשרת, באמצעות ניטור המרחק מהרכב שלפנים, שליטה על דוושת הבלמים ללא צורך בהתערבות הנהג. בנוסף, באמצעות המערכת להאטה/בלימה במהירות משתנה, יתריע הרכב על אי-שמירת מרחק רצוי מהרכב שלפנים באופן ויזואלי וקולי.
כשהנהג אינו מגיב למצב הדורש זאת, תפעל מערכת הבטיחות האקטיבית Adaptive cruise control (מוצעת ברמת קומפורטליין בלבד) לבלימת הרכב ולהאצה מחודשת עד המהירות שנקבעה מראש. בנוסף קיימת ברכב מערכת התרעת עייפות, המזהה באמצעות חיישנים את עייפות הנהג וממליצה על עצירה להתרעננות.
כמו כן מציע הטיגואן (בשתי הגרסאות, ברמת גימור קומפורטליין בלבד) את מערכת ה-  Manoever breaking הנעזרת בחיישנים האחוריים לצורך זיהוי מפגעים בעת נסיעה לאחור ובולמת את הרכב באופן אוטומטי בעת זיהוי מכשול שכזה. במקביל למערכות אלו, מציע הרכב את כל המערכות האלקטרוניות המוכרות: מערכת למניעת נעילת גלגליםABS- Anti Locking Brake System, XDS - מערכת נעילת דיפרנציאל אלקטרונית, מערכת לבקרת יציבות ושמירה על הרכב בנתיב הנסיעהESC - Electronic Stability Control, מערכת (Hill Hold Control) H.H.C סיוע בזינוק בעלייה, מערכת לסיוע בבלימות חירוםBAS - Brake Assist System, מערכת לבלימת הרכב אחרי תאונה - Multi-Collision Braking System ושבע כריות אוויר (כולל כרית קדמית לברך הנהג).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה