25.7.2011

מאזדה 6 החדשה 2011 סקירה לאחר קנייה


מאזדה 6 2011 החדשה
חוות דעת נוספת מאת יובל סלמה, ששמח לשתף איתנו את דעתו על אחד הרכבים הנפוצים בישראל.

מאזדה 6 החדשה




עלויות

עלויות אחזקה של רכב מנהלים קצת גבוה מרכב משפחתי, אך ביחס לשאר רכבי הקטגוריה בהחלט עלויות סבירות. אפילו צריכת הדלק סבירה ועומדת על 11 קילומטר לליטר בממוצע. יוצא לי משהו כמו 15 אלף שקל על דלק בשנה, שזו ההוצאה העיקרית על הרכב. אין לרכב בעיות אמינות מיוחדות, כך שחוץ מטיפולים שוטפים אין על מה להוציא כסף יותר מדי.


איכות נסיעה

הנסיעה מאד נוחה. הרבה יותר מכל מכונית מיני. אך כאן דווקא, היא לא טובה כמו שאר המתחרות.( סקודה סופרב, פורד מונדאו וסיטראון סי 5 ) שמרגישות הרבה יותר נוחות. ובידוד הרעשים שלהן טוב הרבה יותר. אבל באמת שאין על מה להתלונן..תמיד יהיו טובות יותר.


תא נוסעים

כאן ממש שאין תלונות. עיצוב מודרני וחדשני. איכות חומרים מעולה. נראית אפילו קצת ספורטיבית. הרגשת פינוק ויוקרה. האבזור מעולה ולא חסר שום דבר. הכל נוח ונגיש ופשוט. ודווקא כאן הפשטות משחקת לטובה. במכוניות דומות מנסים להתחכם עם כל מיני חידושים חדשים ולא נוחים במיוחד. כאן הכל מוכר ואיכותי.


מכוניות מנהלים באשף הרכב


ביצועים

חבל על הזמן, המכונית הגדולה מרגישה קטנה וזריזה על הכביש. הגה מתקשר מצויין. קל בעיר, יציב במהירות גבוהה. שלדה טובה. המנוע והגיר עובדים מעולה יחד ויש שיתוף פעולה מצויין שנותן המון כח למנוע.
מאזדה 6 - תא נהג


פרקטיות.

התא נוסעים מרווח מאד, גם מאחור. אנשים בגובה מטר שמונים לא יתקשו לשבת מאחור. והתא מטען גדול ומספק.



סיכום

מרוצה מהקנייה. בהחלט יש מתחרות טובות יותר אך אמינות פחות ויקרות יותר לאחזקה. המאזדה זה פתרון טוב למי שרוצה פינוק זול בלי להוציא עיניים.
מאזדה 6 - מבט מאחור


מתחרות נוספות:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה