20.7.2011

- פולקסווגן גולף 2011 החדשה - סקירה לאחר קנייה




מאת נופר ולך


החזקת גולף זה לא דבר זול. אני מחזיקה בגרסה הידנית..צריכת דלק של 13 קילומטר לליטר. אך עלויות הטיפולים השוטפים והתיקונים יקרה מעט. חלקי חילוף וחלפים קוסמטים יקרים. חשוב לדעת לפני קנייה. אך מחיר הרכב הגיוני ושומר על ערכו פחות או יותר..כך שאפשר לראות בזה כהשקעה.

איכות בנייה

אין מה להגיד, פשוט מושלם. הכל במקום, הכל נוח. כל הפלסטיקים נעימים למגע..ממש אפשר לאכול על הדש בורד.


תא הנוסעים

מרווח ונעים. גם חמישה אנשים בגילי יכולים לסתום נסיעה שלמה של חצי שעה בלי להתלונן. תא מטען גדול ונוח לשימוש. מושבים מתקפלים (אך לא למצב שטוח). לנהג בכלל כיף ומרווח. כוננון כסא והגה נוחים. חשיבה על כל הפרטים הקטנים.

(חוות דעת וביקורות נוספות על פולקסוואגן גולף החדשה בקארז, רכבים נוספים מקטגוריית משפחתיות)

אבזור

אין לי ניסיון עם הרבה רכבים..אך לא חסר כלום. העיקר שהמערכת טובה ושומעים היטב את הרדיו.


נוחות נסיעה
נסיעה מאד שקטה. אין רעשים של המנוע. ומה שיש נשמע טוב ובמקום. שיוט במהירות גבוהה מאד נוחה, ראות מרחבית מעולה. לא יצא לי להרגיש נוחות כזאת עד היום.


סיכום
המכונית המושלמת, הייתי מעדיפה אוטומטי..אבל מסתדרת עם מה שיש. מלבד עלויות מעט גבוהות, מילה אחת רעה אין לי להגיד על הגולף. מרוצה מהקנייה ובטוחה שזו המכונית שנותנת הכי הרבה במחיר הזה.



רכבים מתחרים מאותה קטגוריה:

כל שאלה ניתן להפנות לקבוצת הפייסבוק של קארז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה