7.2.2017

Audi ישראל ממשיכה להרחיב את היצע דגמי הספורט של המותג:
Audi SQ7טכנולוגיה עילית היוצרת את רכב הפנאי-שטח דיזל החזק בעולם
גרסת הביצועים של ה- Q7מציעה ביצועי על ל- SUV, בזכות טכנולוגיה הכוללת שימוש ראשון מסוגו בעולם במגדש טורבו חשמלי המשלים את פעולת שני מגדשי הטורבו הנוספים להאצה מעמידה ל- 100 קמ"ש ב- 4.8 שניות בלבד !
ה- SQ7 מציע מנוע 4.0 ליטר TDI חדש ופורץ דרךעם שיא הספק של 435 כ"ס ומומנט מירבי של 91קג"מ 
הSQ7 מציג רכב בעל 7 מושבים המצויד ביכולות ספורטיביות ואבזור עשיר הכולל בין היתר מערכות בטיחות מתקדמות ואלמנטים עיצוביים כמו קליפרים בצבע אדום, חישוקי סגסוגת קלה 20" ומראות בציפוי כרום. 
מחיר ה-SQ7 יחל ב-844,900 ₪ 


צ'מפיון מוטורס ממשיכה להרחיב את היצע דגמי הספורט של המותגלאחר שהשיקה ב- 2016 את מכונית העל, ה-R8, את גרסת הפאר הספורטיבית, ה-S8+ וגרסת הספורט ל-SUV הקטן, ה-RSQ3 Performance, משיקה צ'מפיון בישראל גם את גרסת הביצועים החדשה של ה-Q7. דגם ה- SQ7 מציע את קרוסאובר הדיזל החזק בעולם, בזכות רתימת טכנולוגיות הקצה של Audiושילוב בין יכולות וביצועים של מכונית ספורט לבין מרכב פנאי-שטח יוקרתימחיר ה-SQ7  יחל ב-844,900 ₪.

ניב אורון, מנהל חטיבת Audi: " ה-SQ7 משלבת שני תחומים בהם רושמת Audi הצלחה רבה: תחום ה-SUV Premium בו מובילה Audi את הקטגוריה בישראל בשנים האחרונות, ותחום הספורט אליו הצטרפו בשנה החולפת מגוון רחב של דגמים שהצליחו מסחרית. ה-SQ7 כוללת את כל האבזור והנוחות שלהם ניתן לצפות מ-SUV יוקרתי בעל 7 מקומותללא הצורך להתפשר על חווית נהיגה, מנוע עוצמתי או עיצוב מרגש" 

גרסת ה-SQ7 מציעה את ה-DNA הקלאסי של דגמי הספורט של Audi עם יותר כוח ועוצמה בזכות טכנולוגיה מתקדמת. ה- SQ7 מציע מנוע 4.0 ליטר TDI חדש לחלוטין, שמשלב לראשונה את טכנולוגיית מגדש הטורבו החשמליהמנוע עושה שימוש בשלושה מגדשי טורבו כאשר אחד מהם הוא מגדש טורבו חשמלי (EPC) שמשמש כמגדש-על בעיקר בטווח הנמוך של סיבובי המנוע , כך שהוא מעלים לחלוטין את התופעה של השהיית הגדישה המוכרת ממנועי טורבו רגילים.
המגדש החשמלי מלווה שני מגדשי טורבו מסורתיים, שפועלים בעיקר בסל"ד בינוני ומעלה. בזכות זאת המנוע החדיש מצליח להגיע לשיא הספק ומומנט כבר בסל"ד נמוך, את 435 כוחות הסוס הוא מציע כבר בין 3,750  5,000 סל"ד, בעוד שאת שיא המומנט העומד על 91.8 קג"מ הוא מציע כבר מ– 1000 סל"ד! (1,000- 3,250 סל"ד). ביצועי המנוע משיגים תוצאות מרשימות המתעלות על ביצועי מכוניות ספורט אחרות, עם תאוצה של 4.8 שניות מ- 0 ל- 100 קמ"ש ומהירות שיא של 250 קמ"ש (מוגבל אלקטרונית). 
החשמל הנדרש עבור המגדש החשמלי מגיע באמצעות תת מערכת חשמל במתח של 48V, מה שהופך את ה- SQ7 לדגם הראשון ב- Audi העושה שימוש במערכת חשמל במתח גבוה. מערכת חשמל זו עושה שימוש בסוללת ליתיום-יון נפרדת, המותקנת ברצפת תא המטען. בנוסף למגדש הטורבו החשמלי, עושה ה-SQ7 שימוש במערכת החשמל הנפרדת עבור שילוב מוטות מייצביםאלקטרו-מכניים אקטיביים, המאפשרים להקטין את זוויות הגלגול ואת הנטייה לתת היגוי בסיבובים, זאת מבלי לפגוע בנוחות הנסיעהבתנאי נהיגה אחרים. 

גם גרסת ה-SQ7 מיישרת קו עם עיצוב הספורט הנהוג במשפחת ה-S עם מספר סממנים ספורטיביים המבדלים את הדגם מהגרסה הרגילה: כמו תמיד לוגו ה- S מופיע בכיתוב אדום מלפנים ומאחור. השבכה הקדמית מעוצבת בתצורה הטרפזית המוכרת של Audiבעוד הפגושים הופכים לאגרסיביים יותר עם צמד כונסי אוויר המספקים את האוויר הדרוש למנוע, לצד החזות הקרביתה- SQ7 מציע כבר בגרסת הבסיס חישוקי אלומיניום בגודל 20" בעיצוב 5 זרועות V-Designקליפרים צבועים באדום וסעפת פליטה אקטיבית שמציעה צליל מנוע ספורטיבי יותרלצד המאפיינים הספורטיביים, הרכב כולל תוספות אבזור כסטנדרט כמומערכת BOSE 3D Soundמערכות בטיחות כמו בלימה עצמאית במקרה תאונה ו-Traffic jam assist המאפשר נהיגה סמי-אוטונומית בעומסי תנועה, מתלי אוויר, מצלמת 360, תאורת LED קדמית ואחורית, חלון זכוכית פנוראמי בגג, סגירת ואקום לדלתות ועוד. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה