6.2.2017

דלק מוטורס מודיעה על תחילת שיווק BMW סידרה 5 החדשה בישראל



לדברי ברק כהן, מנהל חטיבתBMW  בדלק מוטורס "אנו גאים להציג בישראל את מכונית הסדאן-מנהלים המתקדמת בעולם,  צעד אחד לפני נהיגה אוטונומית"
ההשקה תלווה בקמפיין שיווק בינלאומי תחת הסלוגן Business Athlete
שיעלה במחצית חודש מרץ וכולל סרט פרסומת בכיכובו של השחקן סקוט איסטווד וסידרת סרטים בדיגיטל בכיכובו של קלייב אוון
דלק מוטורס מודיעה היום על תחילת מכירה מוקדמת של BMW  סידרה 5 החדשה שתגיע לאולמות התצוגה בארץ במחצית חודש מרץ.
למעלה מ-7.6 מיליון מכוניות BMW סידרה 5 נמכרו בעולם על-פני ששת הדורות הראשונים. הדור השביעי של BMW  סידרה 5 מפגין עיצוב ספורטיבי, אלגנטי ומסוגנן , הנאת נהיגה עילאית ומערכות סיוע חדשניות לנהג. פרט לגרסאות הבנזין המוכרות, תציע BMW  את גרסת ה Plug-in Hybrid ממשפחת הiPerformance החדשה: BMW 530e, היברידית נטענת המשלבת מנוע טורבו-בנזין ומנוע חשמלי. בראש ההיצע גרסת M Performance חדשה  BMW M550i xDrive שמאיצה מ 0-100 קמ"ש ב-4 שניות בלבד. 2 גרסאות אילו יגיעו ארצה לקראת הקיץ.
"הדור השביעי של ה-BMW סידרה 5 מראה את הדרך לעתיד, כפי שהגדרנו זאת באסטרטגיית NUMBER ONE > NEXT שלנו. אנו רואים מובילות טכנולוגית, מוצרים עשירים רגשית ודיגיטליזציה כגורמים חיוניים להשגת הצלחה. עם הרחבת מערך הדגמים שלנו בקבוצות הרכב הגדולות, אנו עונים על המשאלות של לקוחות רבים. אין לי ספק ש-BMW סידרה 5 החדשה תציב אמות מידה טכנולוגיות חדשות, אך תהיה גם בעלת משיכה רגשית עצומה. היא ממשיכה להיות ההתגלמות של מכונית סדאן מנהלים", אומר הראלד קרוגר, יו"ר מועצת המנהלים של חברת BMW.

הצעד הבא לקראת נהיגה אוטונומית.
BMW סידרה 5 החדשה מכילה שפע של מערכות סיוע המציעות לנהג תמיכה חסרת מתחרים - לא רק ברגעים קריטיים אלא גם במצבים פחות תובעניים מאחורי ההגה,    כגון פקקי תנועה, תנועה איטית וקטעי כביש מהיר חדגוניים. לצורך זה, היא כוללת כציוד סטנדרטי מצלמת סטריאו קדמית (2 מצלמות הפועלות יחד) שמשתלבת עם חיישני רדאר וחיישנים אולטרה-סוניים הזמינים כאופציה לניטור השטח שמסביב למכונית. מאפיינים חדשים ב-BMW סידרה 5 החדשה, יחד עם סייען ההתחמקות (evasion aid) והתראת תנועה חוצה, הם סייען מעבר נתיב וסייען שמירה על נתיב עם הגנה אקטיבית מפני התנגשויות צדיות.
זה האחרון עוקב אחרי סימוני הנתיבים והאזור שמסביב למכונית, ומסייע לנהג באופן אקטיבי להימנע מהתנגשויות שעלולות להתרחש על-ידי הפעלת פקודות היגוי מתקנות.
ה-BMW סידרה 5 פוסעת גם צעד נוסף לכיוון נהיגה אוטונומית עם תפקודים מורחבים של מערכת בקרת השיוט האקטיבית (ACC) הזמינה כאופציה, ומערכת סיוע להיגוי ולשמירה על נתיב. ממצב עמידה ועד 210 קמ"ש, המכונית מסוגלת לשחרר את הנהג מתפקידי ההאצה, הבלימה וההיגוי, לפי רצונו. תפקוד Auto Start Stop החכם מתאים כעת את התגובות שלו למסלול ולתנאי התעבורה, וכך מציע נוחות נהיגה רבה עוד יותר.

הנאת נהיגה עילאית ואווירודינמיקה ללא מתחרים.
יישום קפדני של תפיסת העיצוב קל המשקל EfficientLightweight של BMW, עם שימוש מוגבר במגנזיום, אלומיניום ובפלדות בעלות חוזק גבוה, מפחיתים את משקלה של הסידרה 5 סדאן בעד 100 ק"ג מזה של קודמתה. השלדה בעלת התכנון החדש, מרכז הכובד הנמוך, חלוקת המשקל המאוזנת שהיא סימן היכר של BMW, והמרכב הקל המציע קשיחות פיתול יוצאת מן הכלל, משלבים חוויית נהיגה בעלת דינמיות נפלאה עם הנוחות למרחקים ארוכים המפורסמת של BMW סידרה 5. אפשרויות שונות, כגון מערכת היגוי אקטיבית (Integral Active Steering ), מוסיפות כישורים נוספים לחבילה כללית ממוקדת בדינמיות, שמתוכננת להבטיח ש-BMW סידרה 5 תתייצב שוב בראש הקבוצה שלה. מקדם הגרר של ה-BMW סידרה 5 סדאן החדשה, שאורכה עומד על 4,935 מ"מ, (cd=0.22 בתצורה היעילה ביותר) מציב את הרף בקבוצה שלה.

שימושיות אינטואיטיבית ונוחות נרחבת.
עם יעד של ידידותיות רבה עוד יותר למשתמש, מצוידת ה-BMW סידרה 5 החדשה בדור האחרון של מערכת iDrive. במפרט הגבוה ביותר שלה היא מציגה את מאפייני הניווט, הטלפון והבידור, וכן את תפקודי המכונית, על-גבי צג 10.25 אינץ' בעל רזולוציה גבוהה. ניתן לשלוט במערכת באמצעות בקר iDrive המוכר, פקודות קוליות או מחוות יד (אופציונלי), או באמצעות מסך המגע המרכזי הפועל בטכנולוגית Multi-Touch, ממש כמו בסמארטפון, הכול, בהתאם לרצון הנהג. גם את התפריטים השונים במסך המגע, ניתן לסדר בהתאם לרצון הנהג, ולהציג אינפורמציה מתוכנם כחלק מבחירה זו.  הדור האחרון של התצוגה העילית הצבעונית של BMW (אופציה בתוספת תשלום ) הוא בעל שטח הקרנה גדול ב-70% יותר מבעבר ומציג רשימות טלפונים, תחנות רדיו, קטעי מוזיקה, הוראות ניווט ואזהרות של מערכות הסיוע.
כל הגרסאות השונות של הפנסים הראשיים של ה-BMW סידרה 5 סדאן מגיעות עם טכנולוגיית LED כחלק מהמפרט הסטנדרטי. ניתן לקבל כאופציה בתוספת תשלום פנסי LED אדפטיביים  עם פיזור אור משתנה כולל תאורת מעגלי תנועה אקטיבית ומערכת Selective Beam של BMW עם אלומה גבוהה נגד סנוור עם טווח של עד 500 מטר.
530i ו-BMW 540i: מנועי הבנזין החדשים.
כל המנועים במערך הדגמים של סידרה 5 החדשה שייכים למשפחת מנועי BMW EfficientDynamics המודולארית החדשה. טכנולוגיית TwinPower Turbo של BMW מעניקה ביצועים מעולים יחד עם חיסכון יוצא מן הכלל בדלק. בשלב ההשקה נציע שני מנועי בנזין, כשהם פועלים בשילוב עם הנעה אחורית .
מנוע ה-2.0 ליטר 4 צילינדרים בטור של ה-BMW 530i מפתח מומנט מרבי של 35.7 קג"מ והספק מרבי של 252 כ"ס. צריכת הדלק שלו במחזור המשולב עומדת על 5.5 ליטר ל-100 ק"מ*, שפירושה פליטות CO2 של 126 גרם/ק"מ - ירידה של יותר מ-10% לעומת הנתונים של המנוע הקודם. ה-BMW 530i מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 6.2 שניות בדרכה למהירות מרבית של 250 קמ"ש. המנוע הבכיר בהשקה יהיה המנוע עם הספק של   340 כ"ס בו מצוידת ה-BMW 540i החדשה. מנוע ה-3 ליטר עם 6 צילינדרים בטור מפיק מומנט של 45.9 קג"מ. למרות ההספק הנוסף והדינמיות החדה יותר, תאוצה מ 0-100 קמ"ש 5.1 שניות , צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 6.6 ליטר ל-100 ק"מ בלבד* ופליטת ה-CO2 נשמרות ברמה של 149 גרם/ק"מ בלבד.
BMW M550i xDrive: גרסת הביצועים.
בחודשי הקיץ נשיק בישראל את גרסת הביצועים  עם מנוע 8 צילינדרים בנפח 4,395 סמ"ק המניב 462 כ"ס ב,5,500 סל"ד ומאיץ מ 0-100 קמ"ש ב4.0 שניות! צריכת דלק משולבת 8.9 ליטר ל-100 ק"מ.
530e iPerformance  : היברידית נטענת.
בהמשך להצלחה המסחררת של גרסת ה Plugin Hybrid  של סידרה 3 (330e ) בישראל, בחודשי הקיץ נשיק גם את ההיברידית הנטענת של סידרה 5 החדשה. השילוב של תפיסת ההנעה החשמלית eDrive של BMW ומנוע בנזין 4 צילינדרים מפיק פליטות CO2 נמוכות להפליא של 46 גרם/ק"מ בלבד וצריכת דלק נמוכה של 2.0 ליטר/100 ק"מ*. ההספק הכולל של המערכת הוא 252 כ"ס והיא תאיץ מ0-100 קמ"ש ב6.2 שניות (זהה לדגם ה-530i). טווח הנסיעה החשמלי עומד על 46-50 ק"מ.   
  * נתוני צריכת הדלק חושבו בהתאם למסלול מבחן EU, ועשויים להשתנות בהתאם לתצורת הצמיגים שנבחרה.


דגמים ומחירים בישראל בשלב ההשקה מרץ 2017:
BMW 530i Sport  252 כ"ס – 495,000 ₪
BMW 540i Sport  340 כ"ס – 545,000 ₪
BMW 540i Exclusive  340 כ"ס – 620,000 ₪

רמת אבזור Sport כולל כציוד תקני:
חבילת Driving Assistant  הכוללת: התרעה בפני סטייה מנתיב, התרעה בפני רכב בשטח מת, התרעה בפני פגיעה בהולכי רגל/כלי רכב במהירויות עירוניות, סיוע בבלימה אוטומטית במהירויות עירוניות, התרעה בפני תעבורה צולבת בנסיעה לאחור, התרעה וסיוע בעת פגיעה מאחור.
מערכת פיקוד iDrive Touch לשליטה על מערכות הרכב- לראשונה, עם מסך מגע צבעוני בגודל 10.25’’ ומקלט טלוויזיה TV Function ) ).
מסך לוח מחוונים דיגיטלי צבעוני ומתקדם בגודל 12.3’’ המותאם למצב הנהיגה הנבחר.
פנסי חזית ופנסי ערפל מסוג LED.
חישוקי סגסוגת "18.
חבילת עיצוב Sport Line פנימית וחיצונית הכוללת ריפודי עור ומושבי ספורט ייחודיים.
מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם זיכרונות.
מערכת בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת לשני אזורים עם פתחי אוויר מאחור.
סגירה רכה (ואקום) אוטומטית לדלתות ופתיחה חשמלית של דלת תא המטען.
חלון שמש חשמלי.

רמת אבזור Exclusive כולל כציוד תקני:                                                                    חבילת Plus  Driving Assistant  הכוללת בנוסף: מערכת בקרת שיוט אדפטיבית הכוללת שמירת מרחק ועצירה מלאה של הרכב, מערכת בקרת היגוי ושמירה על הרכב במרכז הנתיב, התרעה בפני התנגשות צידית הכוללת התערבות אוטונומית בהיגוי הרכב, התרעת תעבורה צולבת קדמית ומערכת סיוע לנהג מרוני חירום (Evasion ad).
מערכת עזר לחניה Park Assistant בלחיצת כפתור אחת במקביל ובניצב.
בלימה אוטומטית בחניה (עד 5 קמ"ש).
מערך מצלמות היקפיות הכולל מבט עילי ו 3D View  (8 זוויות צילום שונות).
BMW Display Key  – מפתח חכם וייחודי הכולל צג מגע המציג מידע מגוון אודות הרכב.
חבילת עיצוב חיצוני לבחירת הלקוח: חבילת M-Sport הספורטיבית, או חבילת Luxury Line היוקרתית.
מערכת שמע Harman Kardon הכוללת 16 רמקולים (  600W).
ריפודי עור Nappa עם מושבי Comfort ייחודיים.
חישוקי סגסוגת קלה 19’’.
**מצ"ב מפרט טכני ורשימת אביזרים ומערכות.


ההשקה הרשמית של BMW  סידרה 5 החדשה בשווקי העולם היא ב 11 בפברואר 2017. אולם קמפיין הפרסום התחיל למעשה כבר ב-2016 עם פעילויות טרום-השקה מקיפות בלמעלה מ-40 שווקים ברחבי העולם. התקשורת השיווקית , שמתמקדת בעיקר בערוצי הדיגיטל, עולה בקנה אחד עם החלוציות של ה-BMW סידרה 5 בכל הקשור לדיגיטליזציה ונהיגה אוטונומית.

אלמנט אחד בקמפיין הדיגיטלי הוא התחייה (לאחר הפסקה של 15 שנים) של
סדרת סרטי The Hire באתר BMWFilms.com עם הסרט  "הבריחה"
(The Escape) עבודתו של הבמאי המועמד לאוסקר ניל בלומקמפ. הסרט המקוון כולל סצנות מרדפים דרמטיות עם ה-BMW סידרה 5 החדשה , כשנהג הקאלט קלייב אוון נמצא שוב מאחורי ההגה. מעט לאחר העלייה לאוויר, הסרט החדש זכה ליותר מ-5.5 מיליון אוהדים ביוטיוב. התגובות במדיה היו כולן חיובית, ואלה לבד הגיעו ל-125 מיליון איש ברחבי העולם.http://bmwfilms.com/

"לסרטים של BMW יש נוכחות אמיתית ברשת החברתית, והם מהווים דוגמה מושלמת לאופן שבו תוכן שיווקי אותנטי יכול לתמוך באופן אורגני ולהרחיב קמפיין של מוצר", מסבירה הילדגרד וורטמן, מנהלת מותג BMW.

במקביל, בעולם הלא דיגיטלי, התקיימו אירועים סגורים (closed room events) בלמעלה מ-70 ערים בעולם כולל בתל אביב בהם נכחו יותר מ-70 אלף מבקרים שזכו להיות הראשונים להתרשם  את העיצוב והמאפיינים הטכניים של סדאן-המנהלים החדשה.

אלמנט נוסף בקמפיין הוא סרט הפרסומת בכיכובו של  השחקן סקוט איסטווד    (בנו של קלינט איסטווד), שמסמל ברעננות, בשאפתנות ובדינמיות שלו את כל מה
שה  BMWסידרה 5 סדאן החדשה משדרת.

https://www.youtube.com/watch?v=pDc2J5tQDLg
שיתוף הפעולה עם  סקוט איסטווד יכלול לא רק פרסום קלאסי בטלוויזיה אלא גם מגוון של פורמטים מקוונים.

בתשדירי הטלוויזיה, באורך של 30 ו-45 שניות, מפגינה ה-BMW סידרה 5 את האופי החזק שלה. הן הרכב והן הנהג חותרים קדימה בנחישות, עם רוח נלהבת ומיקוד ברור.
"המסרים המרכזיים של התשדירים שלנו הם ברורים: לצורך הצלחה נדרשת השקעה. לעולם אל תנוח על זרי הדפנה", מסבירה הילדגרד וורטמן, מנהלת מותג BMW. "דבר זה נכון באותה מידה לגבי BMW סדרה 5 החדשה ולגבי סקוט איסטווד. וזו אחת הסיבות ששניהם משתלבים בצורה כל כך טובה."
סקוט איסטווד: "אני חובב BMW כבר שנים רבות, והעבודה עם הצוות הקריאטיבי שלהם על קמפיין זה הייתה חוויה נפלאה."
התשדיר, שצולם בלוס אנג'לס ובסביבתה, נוצר על-ידי הבמאי עטור הפרסים אלקס פייל (Alex Feil).



BUSINESS ATHLETE. Actor Scott Eastwood and the new BMW 5er Series Sedan. (01/2017)









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה