8.3.2017

לאחר מכירת 5 מיליון מכוניות, סקודה משיקה מתיחת פנים למשפחתית הפופולרית:


לאחר מכירת 5 מיליון מכוניות, סקודה משיקה מתיחת פנים למשפחתית הפופולרית:
סקודה אוקטביה החדשה: מנועים חדשים עוצמתיים, מערכות בטיחות ואבזור מתקדם כסטנדרט
 סקודה אוקטביה החדשה מציגה מראה מעודכן ועיצוב פנים ידידותי, במחיר אטרקטיבי מבעבר
 מערכות הבטיחות החדישות כוללות מערכת לזיהוי "שטח מת", מערכת סטייה מנתיב ומערכת ניטור מרחק מלפנים הכוללת בלימת חירום
 האוקטביה מוצעת לראשונה בגרסת מנוע 1.0 TSI, עם הספק שיא של 115 כ"ס וצריכת דלק משופרת של עד 23.8 ק"מ לליטר
 מחיר גרסת הAambition עם מנוע 1.0 ליטר TSI החל מ- 127,990₪, מחיר גרסת הAambition עם מנוע 1.4 TSI החל מ- 133,990 ₪

תל אביב, ‏יום רביעי 08 מרץ 2017

קבוצת צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה בישראל, מתחילה בשיווק האוקטביה החדשה. ארבע שנים לאחר חשיפת הדור השלישי, מציבה האוקטביה החדשה רף חדש של תמורה למחיר, עם אבזור עשיר ומערכות עזר ובטיחות מתקדמות.

האוקטביה החדשה מוצעת בשלוש רמות גימור (Ambition, Style, Exclusive) ובשלוש גרסאות מנוע: 1.0 ליטר TSI, 115 כ"ס עם גיר DSG בעל שבע הילוכים; 1.4 ליטר TSI, 150 כ"ס עם גיר DSG בעל שבעה הילוכים; 1.8 ליטר TSI, 180 כ"ס עם גיר DSG בן שבעה הילוכים.

מרכב הסטיישן  ( ספייס ) מוצע עם מנוע 1.0 ליטר TSI,  115 כ"ס ועם מנוע 1.4 ליטר TSI, 150 כ"ס.
( מחירי המחירון והמפרט המלא של הדגמים מצורפים בנספח להודעה )

ג'קי אביב, מנהל חטיבת סקודה בצ'מפיון מוטורס: "דגמי האוקטביה החדשים לוקחים עוד צעד קדימה את דגם הרכב שהוכתר פעמים רבות בתואר המשפחתית הטובה ביותר, תוך שהוא שובר שנה אחר שנה את שיאי המכירות של המותג בישראל. האוקטביה החדשה הופכת את העסקה האטרקטיבית בשוק משפחתיות הסדאן לאטרקטיבית עוד יותר: מנועים משודרגים, עוצמתיים וחסכוניים יותר, אבזור בטיחות מתקדם המגיע כיום כסטנדרט, זאת לצד תוספת אבזור בהשוואה לדגם היוצא. לאור העובדה שהצלחנו אף להנגיש את הרכב עם מחיר מחירון אטרקטיבי מבעבר, אין לנו ספק כי האוקטביה תמשיך את סיפור ההצלחה שלה בישראל".

סקודה אוקטביה החדשה: מראה מעודכן ואבזור עשיר
האוקטביה החדשה ממשיכה את קו העיצוב המוכר של המותג אך מציגה מראה דינאמי יותר, בעל חזית מרשימה ואלגנטית. מכסה המנוע מעוטר בקווי עיצוב חדשים, הגריל מתוחם במסגרת כרום מאסיבית, לחזית נוספו פנסי ערפל קדמיים (החל מרמת הגימור ה- Ambition) וגם הפגוש זכה לעיצוב מחדש.

יחידות התאורה הקדמיות התחדשו בטכנולוגיית LED ופוצלו לשני חלקים שאחד מהם מוצמד לגריל הרכב בחיתוך חד המעניק לו מראה חדשני ומהוקצע. גם בחלק האחורי של הרכב עוצבו מחדש יחידות התאורה בטכנולוגיית LED. הגלגלים מצוידים כסטנדרט בחישוקי סגסוגת בקוטר 16" (למעט מנוע 1.0 שמאובזר בחישוקי 16" החל מרמת הגימור Style) ובקוטר 17" ברמת גימור Exclusive.

בעיצוב הפנים של האוקטביה החדשה הושם דגש רב על צרכי הנהג, תוך שמירה על הקו האלגנטי, כשקווי העיצוב האופקיים מדגישים את תחושת המרחב. אביזרי הנוחות תוכננו לפרטים תוך מחשבה על נוחות ושימושיות. כך, למשל, בנוסף לתאי האחסון המוכרים, נוספו תאי אחסון למטריה מתחת למושבי הנהג והנוסע הקדמי ומחזיק בקבוק השתייה עוצב כך שיאפשר פתיחתו ביד אחת.

ברמת הגימור Ambition, מציעה כסטנדרט מערכת בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת לשני אזורים – נהג ונוסע, מערכת בקרת תאורה וגשם הכוללת תאורת Day time light, קיפול מראות חשמלי  מחשב דרך MAXI DOT, מערכת מולטימדיה Swing בגודל 6.5", שמונה רמקולים וכן אפשרות שליטה על הרדיו והסמארטפון מגלגל ההגה.

רמת הגימור Style מציעה מערכת מולטימדיה מדגם Bolero עם מסך מגע צבעוני 8", אפשרות חיבור באמצעות USB ו-AUX, כניסת SD, דיבורית Bluetooth ומערכת SmartLink המאפשרת שיקוף תוכן הסמארטפון על גבי מסך הרכב הכולל – Apple CarPlay  ו-Android Auto (זמין למכשירים הנתמכים). ברמת גימור זו קיימת גם אפשרות כיוונון גובה מושב הנהג והנוסע, תמיכת משענת הגב, וכן חלונות אחוריים כהים (Sunset). רמת הגימור Exclusive מציעה חיישני רוורס ומצלמה מקוריים, דוושות להעברת הילוכים מגלגל ההגה והנעה ללא מפתח (Kessy).

סקודה אוקטביה החדשה: מנועי טורבו עוצמתיים ושיפור בצריכת הדלק
בזכות טכנולוגיית ה-TSI מציעה האוקטביה החדשה מנוע עם הספק גבוה ביחס למשקל ולנפח, מומנט גבוה בסל"ד נמוך, צריכת דלק נמוכה ושיעור פליטת מזהמים מופחת.

במסגרת החידוש מציגה סקודה לראשונה מנוע 1.0 ליטר TSI, עם הספק של 115 כ"ס, המושגים בין 5,000 ל-5,500 סל"ד, עם מומנט מירבי של 20.4 קג"מ המושג בין 2,000 ל-3,500 סל"ד, תאוצה מאפס למאה ב-10 שניות בלבד וצריכת דלק משולבת של 21 ק"מ לליטר. במנוע זה משולב גיר DSG עם שבעה הילוכים.

לגרסת 1.4 ליטר טורבו TSI, הספק של 150 כ"ס, המושגים בין 5,000 ל-6,000 סל"ד, עם מומנט מירבי של 25.5 קג"מ המושג בין 1,500 ל-3,500 סל"ד, תאוצה מאפס למאה ב-8.2 שניות בלבד ומשודך לגיר DSG בן שבעה הילוכים.

לגרסת 1.8 ליטר TSI, הספק של 180 כ"ס, המושגים בין 5,100 ל-6,200 סל"ד עם מומנט מירבי של 25.5 קג"מ המושג בין 1,250 ל-5,000 סל"ד. מנוע זה מאיץ מאפס למאה ב-7.4 שניות בלבד, והוא משודך לגירDSG  בן שבעה הילוכים. גרסת מנוע 1.8 מצוידת במתלה רב זרועי עם חיבור אורכי ורוחבי ומוט פיתול מייצב לשיפור חוויית נוחות הנסיעה.
במרכב הסטיישן ( ספייס ) מוצעים מנוע 1.0 ליטר TSI עם 115 כ"ס, ומנוע 1.4 ליטר TSI עם 150 כ"ס.




סקודה אוקטביה החדשה: מערכות עזר ובטיחות מתקדמות
האוקטביה החדשה מציגה אבזור בטיחות מתקדם כבר מרמת הגימור Ambition, הכוללת: מערכת  Lane Assist לבקרת סטייה מנתיב ובכלל זאת התערבות בהיגוי במצב חירום ובלימת חירום, מערכת התראת עייפות נהג ומערכת Front Assist לניטור מרחק מלפנים הכוללת בלימת חירום.

ברמת הגימור הבכירה, Exclusive, מציע הדגם גם מערכת לזיהוי שטח מת (Blind Spot) ואפשרות שליטה על הילוכי הרכב מגלגל ההגה. מערכות אלו נוספות למערכות הבטיחות המוכרות: מערכת E.S.C - Electronic Control, מערכת XDS - נעילת דיפרנציאל אלקטרונית לשיפור אחיזת הכביש, מערכת A.B.S Anti-Locking Break System, מערכתT.C.S Traction Control System , מערכת העזר לבלימה B.A.S - Brake Assist System, מערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים הכוללת נורית התראה, מערכת Auto Hold Function ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה