12.3.2017

INFINITI QX60 החדשה - בישראל


אינפיניטי משיקה:

INFINITI QX60   החדשה - בישראל

אינפיניטי, מותג רכבי היוקרה, משיק בימים אלו את הגרסה ה-QX60 החדשה, רכב 7 המקומות המצליח של אינפיניטי. אינפיניטי התחייבה לשמור על מחירים זהים לדגם הקודם כך שגרסת הפתיחה מתחילה במחיר של 399,000 ₪ (כולל מע"מ ולא כולל אגרת רישוי).

ה-QX60 החדשה תצויד במנוע 3.5 ליטרים עם 295 כ"ס, מנוע חזק יותר ב- 30 כ"ס מהדגם היוצא, ותגיע לאחר שינוי חיצוני ופנימי מקיף שעבר הרכב.

בנוסף לשיפור בביצועי הרכב קיבל המודל החדש גריל חדש קדמי בדומה לקו העיצובי החדיש של המותג המקנה לרכב מראה אגרסיבי יותר, פנסי LED קדמיים חדשים, חישוקי אלומיניום בעלי עיצוב חדש ועוד שינויים נוספים שהפכו את הרכב למעניין ביותר בסגמנט 7 המקומות.

בנוסף בוצעו שינויים עיצוביים גם בתא הנהג תוך שימוש בחומרים חדשים ומשופרים, שהפכו את תא הנהג ליפה ומהודק יותר.

כל אלו לא פגעו ביתרונות של הדגם החדש אל מול מתחריו, המציע 7 מקומות ישיבה מלאים ונוחים (3 שורות של מושבים), ריפוד עור יוקרתי כסטנדרט, מערכת בקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורים, מצלמות אחוריות, חלון גג חשמלי ועוד.

ה-QX60 נחשב לדגם מוביל בסגמנט "7 המקומות" המתפתח בשוק רכבי היוקרה בישראל. מבחינת אינפיניטי הרכב הוא תצוגת כוח מרשימה מאוד בכל הקשור להנדסת אנוש, חוויית נסיעה ותאימות לקהל היעד.


ה-QX60 החדשה תשווק בישראל ב-2 רמות אבזור ( ELEGANCE  I – ELITE) כשבאחרונה, הגבוהה יותר תוכלו למצוא בנוסף  תוספות חשובות המשפרות את חווית הנהיגה כמו: מערכת מצלמות היקפיות (AVM) עם מערכת לזיהוי עצמים נעים, מערכת DVD עם מסכי 7'' משולבים בגב המושבים הקדמיים, חלון גג חשמלי כפול, חישוקי סגסוגת 20'', מערכת שמע היקפית BOSE עם 14 רמקולים ועוד.

מחיר לצרכן החל מ-  399,000 ₪

במסגרת ההשקה תציע INFINITI תנאי רכישה אטרקטיביים על ה-QX60 החדשה.
נסיעות מבחן ניתן לבצע באולמות התצוגה של INFINITI בהרצליה וירושלים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה