1.5.2011

קידוד שלט לרכב מסוג קוברה 7777 (שלט ביצה)


שבוע טוב גולשי קארז!
סקירה זו נועדה לכל בעלי השלטים לרכב שנראים כך:
שלט לאזעקת קוברה מסוג 7777 הנקרא גם "ביצה" בשל צורתו וצורת הכפתורים.

כאשר השלט שלכם לא עובד / לא פותח את המכונית שלכם, רצוי לבדוק -

  • סוללה - האם נדלקת נורה אדומה בעת לחיצה על כפתורי השלט? אם לא , יש להחליף סוללה שעלותה מזערית. ניתן לבצע את ההחלפה לבד בצורה פשוטה מאוד.
  • קידוד השלט - במידה ואכן נדלקת הנורה האדומה, אך השלט אינו עובד על הרכב, יתכן כי יש לקודד מחדש את השלט. כאשר השלט אינו מקודד לחיצה ארוכה על הלחצן השמאלי תגרום לנורה האדומה להבהב.

במקרים כמו החלפת הסוללה או החלפת מעטפת (כיסוי הפלסטיק) ישנו סיכוי שהשלט יאבד את הקידוד שלו ולא יפעל על האזעקה שלכם.

פתרון הבעיה בצורה פשוטה וקלה אין צורך ללכת למתקין / טכנאי

  1. עימדו קרוב לרכב שלכם
  2. לחצו לחיצה ארוכה (כ 10 שניות ) על 2 הכפתורים ביחד
  3. כאשר הנורה האדומה דולקת באופן רציף (ולא מהבהבת) שחררו את הלחיצה
  4. לחצו לחיצה של כ 5 שניות על הכפתור השמאלי
  5. השלט עובד!


9 תגובות:

  1. ואו תודה!

    השבמחק
  2. לא להאמין שלקחו לאשתי 80 ש"ח על השטות הזאת ועוד אמרו לה שזה בהנחה. "אייס גן שמואל" יצאו מלוכלכים!
    תודה רבה ליאור,
    כ"כ פשוט וכ"כ עוזר...

    השבמחק
  3. אתה תותח!!!

    השבמחק
  4. גם לי זה קרה , הלכתי להתקנות מערכות לרכבים וראיתי את המומחה עושה את זה באוטו שלי , אך לא רצה לגלות לי כיצד עשה , כסף הוא לא לקח לי ולכן לא התעמקתי.

    השבמחק
  5. תודה,גם לי לא רצו לגלות

    השבמחק
  6. קניתי מחול שלט חדש איך אני מקודד אותו?

    השבמחק
  7. עבד כמו קסם! פשוט תענוג!
    תודה רבה!

    השבמחק
  8. האם יש משהו נוסף שניתן לעשות?
    כי לי זה לא עובד

    השבמחק