5.6.2011

סקירה לאחר קנייה - פיג'ו 206 +(פלוס) 2011

סקירה לאחר קנייה - פיג'ו 206 +(פלוס) 2011

נכתב על ידי עמרי פרייפלד.

עלויות
מאחר והרכב נקנה רק עכשיו אין ברשותי מידע על אחזקה שוטפת ועלויות תפעול. הקנייה עצמה בוצעה דרך מבצע של מועדון "חבר". מחירון הרכב הינו כ80 אלף שקלים. דרך המבצע הוא נקנה בהנחה, במחיר סופי של 73 אלף שקלים. בשלב זה בדקתי את צריכת הדלק והתוצאה טובה - מעל 15 קילומטר לליטר בשלב זה.


איכות נסיעה
מדובר ברכב קטן., שאינו מצטיין בבידוד רעשים. המושבים נוחים מאד,ואפילו גם לנסיעות ארוכות. יש תמיכה טובה לגב ולטעמי נוח למרות גודלו גם לאנשים גבוהים (מעל 1.8 מטר). איכות הגימור נראית מעולה

תא הנוסעים

פנים הרכב מאד איכותי. חומרי הדשבורד נראים מצויין, לא מצועצע ולא זול. פשוט נראה איכותי ומפנק למרות המחיר הנמוך יחסית.
שטיחוני הרכב מוצמדים לרצפה, כך שהם לא מפריעים לדוושות. חסרון שבלט עבורי הוא חוסר אפשרות לכוון את גובה כסא הנהג, וגם אין אפשרות לכוון את גובה ההגה, שוב חסרון מצער מאוד לטעמי. המושבים יחסית מרווחים, אך עם זאת המושב האחורי מספיק למקסימום 2 מבוגרים, או 3 ילדים ובמידה ותרצו לנסוע 5 בוגרים כנראה שתיתקלו בצפיפות קלה ברכב.


ביצועים
מדובר במנוע 1.4 ליטר עם גיר ידני, אכן לא מדובר בביצועים מרהיבים אבל מספק את הצרכים של הנהג הממוצע. משקל הרכב יחסית קל ולכן המנוע מספיק בהחלט לנסיעה סבירה, אל תצפו לתחושת כח או תאוצה מרהיבה מכיוון המנוע. הבלמים מצויינים והתנהגות הכביש טובה מאד וחוויתית.


תאי אכסון

תא המטען גדול ומספיק כמעט לכל דבר בסיסי. אפשרי לקפל מושבים ולהוציא את הפלסטיק העליון של תא המטען ולהגדיל אותו. תא כפפות סולידי ונוח. תאים נוחים בדלתות הרכב. 4 מקומות לכוסות שתייה. חסרון קטן בנושא האחסון - אין על הדשבורד מקום לשים כסף קטן או חפצים.
סיכום
קניתי את הרכב הזה כי חיפשתי רכב קטן, אך לא קטן מדי כמו פיג'ו 107 או לסוזוקי אלטו.
עד כה אני מאד מרוצה מהרכב. אני מאד אוהב את העיצוב שלו ואת הסטייל.


אשמח לענות על שאלות נוספות הנוגעות לרכב בקבוצת הפייסבוק - קארז

3 תגובות:

  1. יש מצב לקבל עוד תמונות של הרכב מבפנים וגם מבחוץ ?

    השבמחק
  2. https://www.facebook.com/carz.co.il

    השבמחק
  3. יש אפשרות לכיוון גובה ההגה על ידי פתיחת בורג.
    פשוט חסכו ידית.

    השבמחק