17.7.2011

ניסן ג'וק 2011 החדשה -סקירה לאחר קנייה


2011 ניסאן גו’ק
 מאת יובל סלמה


עלויות

מחיר הרכב בגרסה האוטומטית די גבוה לרכב שהוא די קטן. אמנם מדובר ברכב גבוה, אבל די קומפקטי וצפוף. לא אחד שמספיק למשפחה גדולה. ובשביל הגרסאות המאובזרות יותר צריך להוסיף הרבה מזומנים. צריכת הדלק דווקא סבירה - 13 קילומטר לליטר לפנאי שטח זה משהו שלא רואים עדיין כל יום.


איכות בנייה

למרות שהרושם הראשוני מצויין..לאחר תקופה עם הרכב הפלסטיקים בדש בורד מתחילים להרגיש קצת "ישנים". הם צוברים אבק בקלות וכבר לא מרישמים כמו בהתחלה. אך הם בנויים טוב, אין שום רעשים מתא נוסעים בזמן הנסיעה. הבנייה איכותית ונראה שגם תשרוד כמה שנים טובות.


תא הנוסעים

בוודאות רכב לשני נוסעים. מקדימה יש המון מרווח, והמושבים מאד מרווחים ומפנקים. אבל מאחור אפילו מישהו בגובה מטר שישים עלול להרגיש קלסטרופוביה. הדלת עצמה קטנה, גובה הגג נמוך..ובכלליות אין הרבה מקום לשהות שם.




(חוות דעת וביקורות נוספות על ניסאן ג'וק - קרא עוד בקארז)


אבזור

אין תוספות מיוחדות, אך גם לא חסר שום דבר. חיישני רוורס, מושבי עור, בקרת אקלים ושאר התוספות.


נוחות נסיעה

נסיעה סבירה ונוחה. הרכב גבוה ודי מבודד מהכביש. בכל זאת ניכר רעשי כביש במהלך הנסיעה. הטווח ראיה מקדימה מאד גדול. אך מאחור החלון קטן וכמעט ואין טווח ראיה, דבר המקשה על נסיעה בעיר מדי פעם.


סיכום

הסיבה לקנות אותו הוא העיצוב. משהו מיוחד ושלא דומה לשום דבר אחר כיום. מלבד הפרקטיות הבעייתית, הרכב מציעה חבילה הוגנת עבור המחיר.


מילה מהמערכת- רכבים מתחרים:


סובארו פורסטר
טויוטה ראב 4
סוזוקי גרנד ויטרה
דייהטסו טריוס

2 תגובות:

  1. מה עדיף לי ליקנות ניסן גוק או טויוטה יאריס או הונדה גאיז מבקשת עצה מדובר בשנת 013 תעזרו לי להחליט

    השבמחק
  2. מה עדיף לי ליקנות ניסן גוק או טויוטה יאריס או הונדה גאיז מבקשת עצה מדובר בשנת 013 תעזרו לי להחליט

    השבמחק