20.8.2011

סקירה לאחר קנייה- מאזדה 5 2011 החדשה



תודה למשפחת וינברג ששיתפו אותנו בחוות דעתם.




משפחה

רכב זה נלקח עבור שימוש משפחתי של 6 נפשות. ברכב ישנם 7 מושבים..עם תא מטען קטן מאד. אך ישנה אפשרות לקפל את 2 המושבים האחוריים ולקבל שטח הטענה גדול יותר ושימושי. את רוב הנסיעות אנחנו לא עושים בתפוסה מלאה..כך שאין בעיית מקום.

גם לפיגו 5008 החדשה 7 מושבים
להונדה FRV ישנם 6 מושבים

איכות המושבים

המושבים מקדימה מאד נוחים..מושב הנהג תומך ונוח לנסיעה. השורה השנייה מכילה שני מושבים מלאים, ומושב אמצעי חלקי, שלא כל כך נוח לשימוש ממושך. הבעיה היחידה שאני מוצא בשורה השנייה זה העובדה שאין איפה להניח את המרפקים באיזור הדלתות. דבר נוח מאד לעומת זאת, היא האפשרות להרחיב את מקום השורה ה2 על חשבון השורה ה3, וכך ליצור מרווח גדול מאד לרגליים.
השורה ה3 בנויה לילדים בלבד..מכילה שני מושבים מאד קשים וקטנים. מתאימה כמובן או לילדים או למבוגרים לנסיעות מאד קצרות.

מיני - ואן שהגולשים פחות ממליצים עליו - שברולט ויואנט


תא נוסעים

איכות תא הנוסעים סבירה בלבד. חומרים שחורים ברוב הרכב..אין הרגשה של איכות כמו בסיטרואן פיקאסו למשל..הכל בנוי בפרקטיות כדי לחסוך, זו ההרגשה שמקבלים. הדש בורד נחמד ודומה לעיצוב של מאזדה 3 החדשה.



בואו להתרשם מחוות דעת באתר קארז


ביצועים

הסיבה שבחרנו ברכב זה היא הביצועים. מהירות וזריזות הרכב פשוט עולים על כל רכב אחר בקטגוריה. אף פעם לא מורגש חוסר בכח, תמיד מרגישים בשליטה..אין את הכבדות של הגירים האירופאיים המתוחכמים..הרכב עושה מה שאתה אומר לו לעשות..חד וחלק.


פרקטיות

כפי שאמרתי...תא מטען מאד קטן כברירת מחדל..אבל ברגע שהופכים את הרכב לרכב 5 מושבים..מקבלים שטח הטענה גדול מאד בדומה לסטיישן. קח שהרכב מאד פרטי לטעמי, הרבה יותר מסדאן 4 דלתות רגילה.

עלויות אחזקה

מדובר ברכב ליסינג, כך שאין לי מידע מדוייק. אך מניסיון אישי אין כמעט תקלות עם הרכב. צריכת הדלק סבירה למיניואן ועומדת על סביבות ה10 קילומטר לליטר בנסיעה משולבת.



סיכום

הרכב הקודם שלנו היה מאזדה 5, והייינו מרוצים ממנו מאד..וגם כאן אין תלונות.

מתחרות נוספות:


עדיין יש לך שאלות? בוא לשאול את משפחת וינברג בקבוצה של קארז בפייסבוק!


תגובה 1:

  1. מאוד מציק במאזדה שאין איפה לשים את הידיים במושבים מאחורה.

    השבמחק